קידום אורגני לנכסים דיגיטליים

1 דקות קריאה

קידום אורגני לנכסים דיגיטליים הוא תהליך של הגשת התוכן ללקוחות הפוטנציאליים ללא כל קידום בתשלום. הקידום האורגני לנכסים דיגיטליים הוא משימה לא פשוטה והוא דורש עבודה קשה. המשווקים צריכים ליצור תוכן שיכול למשוך את הלקוח, להשאיר אותו מעורב ובסופו של דבר להמיר אותם ללקוחות משלמים.

דרכים שבהן משווקים יכולים לקדם את המוצרים הדיגיטליים שלהם באופן אורגני

כמה מהצורות הנפוצות ביותר של קידום אורגני הן בלוגים אורחים, מדיה חברתית ושיווק בדואר אלקטרוני. כתיבת בלוג אורחים היא דרך מצוינת להוציא את התוכן שלך החוצה על ידי פרסומו בבלוגים בתעשייה שלך. מדיה חברתית היא צורת קידום אישית יותר שבה אתה יכול ליצור אינטראקציה עם עוקבים ולשתף את התוכן שלך. שיווק בדוא"ל הוא סוג של קידום שבו אתה שולח מיילים לאנשים שנרשמו כדי לקבל אותם ממך. קידום אורגני הוא תהליך של קבלת תנועה לאתר ללא כל עזרה מבחוץ. זה כולל דברים כמו שיווק במדיה חברתית, בלוגים ואופטימיזציה למנועי חיפוש. קידום אורגני הוא חלק חשוב בשיווק דיגיטלי מכיוון שהוא בחינם. זה בדרך כלל דורש יותר זמן ומאמץ מפרסום בתשלום אבל שווה את ההשקעה כי יש לו יחס המרה גבוה יותר (כלומר יותר אנשים יקנו את המוצר שלך).

ישנן דרכים רבות לקדם נכס דיגיטלי כגון פוסטים במדיה חברתית, פוסטים בבלוג, מאמרי אורח וכו'. מספר דוגמאות הן:

  • בלוגים: כתיבת מאמרים בבלוג שלך המקשרים חזרה לאתר או למוצר שלך
  • פרסום אורח: כתיבת מאמרים בבלוגים של אנשים אחרים המקשרים חזרה לאתר או למוצר שלך – פוסטים במדיה חברתית: פרסום משהו בפייסבוק או בטוויטר שמקשר לאתר או למוצר שלך

קידום אורגני הוא אסטרטגיה הנשענת על שימוש באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ושיווק במדיה חברתית לקידום אתרים, בלוגים או תוכן אחר. קידום אורגני הוא אסטרטגיה ארוכת טווח הדורשת סבלנות ועקביות. אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא תהליך של שיפור הדירוג של אתר אינטרנט בתוצאות החיפוש האורגניות באמצעות הבנה טובה יותר של אופן הפעולה של מנועי החיפוש. קידום אתרים כולל אופטימיזציה הן לתוכן והן להיבטים הטכניים של אתר לסריקה על ידי סורקי אינטרנט, למידע נוסף על קידום אורגני מוזמנים להיכנס לאתר של חברת ואמוס מדיה

שיווק במדיה חברתית 

שיווק במדיה חברתית (SMM) הוא מונח גג לטכניקות שיווק המשתמשות באתרי מדיה חברתית כגון פייסבוק, טוויטר, יוטיוב, פינטרסט ואינסטגרם כדי לתקשר עם קהלי יעד ולקדם מוצרים או שירותים. שיווק במדיה חברתית כולל גם פרסום בתשלום ברשתות חברתיות וגם יצירת תוכן אורגנית על מנת להגדיל את בסיס הקהל. קידום אורגני הוא סוג של שיווק שאינו כרוך בשימוש בפרסום בתשלום. בקידום מסוג זה, יוצר התוכן מסתמך על מפה לאוזן ומדיה חברתית כדי להפיץ מודעות לגבי התוכן שלהם.

ישנן דרכים רבות בהן תוכל לקדם את הנכסים הדיגיטליים שלך באופן אורגני. המטרה העיקרית היא להפוך את התוכן שלך לגלוי יותר על ידי הגדלת מספר הצפיות והשיתופים שהוא מקבל. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות hashtags, שהם תגיות המקשרות בין נושא לאירועים אקטואליים או לנושאים מגמתיים אחרים באתרי מדיה חברתית כמו טוויטר ואינסטגרם. קידום אורגני הוא הדרך הטובה ביותר להשיג תנועה אורגנית. התוכן צריך להיות ממוקד לקהל מסוים, ולכן חשוב למשווקים דיגיטליים לדעת מי קהל היעד שלהם. ישנן דרכים רבות לקדם נכסים דיגיטליים, אך קידום אורגני הוא הטבעי והחסכוני ביותר. זה לא דורש שום תקציב וניתן לעשות את זה רק עם כמה שעות של עבודה.

לסיכום, להתוכן צריך להיות כתוב היטב, מרתק ולספק ערך לקורא. הוא צריך לכלול גם מילות מפתח שרלוונטיות לקהל היעד כדי שיוכל לדרג גבוה יותר במנועי החיפוש ולקבל יותר נראות בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק או אינסטגרם.